środa, 12 czerwca 2013

Nie pytaj kim jestem



Pytają nie czekając na odpowiedź, co robię czasami,

Bardziej chcą tylko widzieć kim, jakim jestem

Sami o sobie nie mówią, więc ja czym(?), testem?!

Znikają bez słowa, więc piszę co robię, niech dochodzą sami.

……………………………………………………

Ja, niepokorny cicho nie śpiewam,

Niepokorny jestem od zawsze,

Kłaniam się tylko, drzewom,

I na zawołanie w dłonie nie klaszczę.

Nie zwracam uwagi na (obłudne) konwenanse,

W szufladkę wsunąć się nie pozwolę.

Za nic mam ”dyplomację” i jej niuanse

I przez to, jak mówią, mam taką ...dolę.

Ja, nie lubiący nieszczerości i fałszu,

W pogardzie mam zakłamanych ludzi,

Na nic próby narzucenia mi kroków w marszu,

Szczerość i otwartość z marazmu mnie budzi.

Nie pytaj więc jak żyję w świecie zakłamanym,

Gdzie klakierów pełno i słów pięknie malowanych.

Wysiadam z takiego pociągu życia, obłudą napędzanym,

By po chwili zadumy pieszo iść dalej ale nigdy na kolanach.

(Tymi się posługuję czasem w domu Ojca Pana).

.………………………………………………………..

Więc teraz ja, zadam też pytanie

Czy przyjaźni szukasz, czy to było z nudy

Zanim odpowiesz, jeśli zechcesz, na nie,

Pamiętaj: nie cierpię ... (kilku rzeczy) i obłudy.


(07.01.2008).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz