poniedziałek, 15 lipca 2013

Cztery siostry

Nie mam kolorów prócz … każdego

Znają mnie wszyscy

Ja nie znam nikogo, niczego

Smaku

Też nie mam

Zapach

Właściwie nijaki

Postać

O tak, wiele mam postaci

Wymiarów

Mieszkam wszędzie, znasz mnie

Nie, nie znasz, wydaje ci się tylko.

Nikt mnie nie zna naprawdę

Tak jak i mojej siostry, tej pożądanej,

Tej upragnionej

Przez wszystkich

Miłości

To ja jestem

Ja

Nienawiść…


Ja jestem najsilniejszą

To ja, strzelec niedościgniony

To ja sprawiam bólu najwięcej

To ja znieczulę najczulsze serce

To ja w kamień je zamienię

To ja szklane oczy daję

To ja nie mam lęków

Mam siostry

Pożądanie

Miłość i Nienawiść

I znam siostry moje

Ja pragnień nie mam

Lecz żyję najdłużej

Ja rany stwarzam największe

Ja

Obojętność …


Różnie mówią o mnie

Uczuciem wielkim też zwą czasem

Jakże mylnie

Oszukują siebie nawzajem

Maj z grudniem mieszają

Ciepło kominka mylą

Ze słońcem, grzejącym stale

Mówią, że myśli swoje znają

Nie znając ich wcale

Rozstają się

Nim świt wstanie

Bo poznali tylko mnie

Jedną z sióstr

Mnie

Pożądanie...



Przychodzę niespodzianie 
Oczy mgłą zasnuwam

Serce w wosk zamieniam

Ciepłem nieznanym ciało otaczam

Czasem łączę dwa

W jedno

Składam

Za nic mam reguły, zasady i wiek

Łez nie szczędzę ani śmiechu

Czasami, oddechem, blizny czynię na duszy

Śmieję się i płaczę z tobą

Jestem tą, na którą czekasz od dnia narodzin

Przeklinasz gdy odchodzę

I pragniesz mnie zawsze

Mnie

Miłości...



(29.04.2007.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz