środa, 5 lutego 2014

Przyrzeczenie Oskara

 Dzisiaj, o godzinie niżej podanej, przyszedł na świat niżej podpisany, dedykując swojej Mamie, a mojej Córce, ten wierszyk ...


Jestem Ci Mamo wdzięczny wielce,

Że bije w Tobie i moje serce.

Dziękuję Ci także Mamo kochana,

Że chodziłaś na spacer ze mną co rano.

 
Pięknie jest w parku na naszym spacerze,

Wiesz o tym Mamo, że mówię to szczerze

Bardzo się cieszę, że Tatuś jest z nami,

Że razem chodzimy sobie alejkami,


Za wszystko dziękuję i mocno całuję,

Gdy Ty dbasz o siebie i ja dobrze się czuję.

A jeśli czasami coś mi nie pasowało,

To wierzgałem nóżkami aż Tacie w uchu pulsowało.

 
Dziś, gdy skończyło się te dziewięć miesięcy,

Wiem, że Mamo to troszkę jeszcze Cię pomęczy,

Wychodzę na świat, dziecię silne i męskie

I od razu  dziś przyrzekam …

    ominą Was kłopoty, aż nie poznam jakiejś nowej ... płci żeńskiej.
                                                                          Oskar
                             
          
(godz.13;18 dnia 05.02.2014)

4 komentarze:

  1. Gratuluję!! Niech Oskar zdrowo i pięknie rośnie ku uciesze swojej własnej, rodziców i dziadków!
    Najlepszego Wam!
    :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miaukolu, witaj, dziękuję za odwiedziny, tylko dlaczego tak rzadko?
      Za życzenia dziękuję w imieniu Oskara i rodziny

      Usuń
  2. Również gratuluję!!!! Uroczy Oskarek :) .... ja kocham takie maleństwa....
    Serdecznie pozdrawiam ...
    PS.
    Dziękuję za odwiedziny i wpis w Księdze Gości ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za brak podziękowania z mojej strony ale ...nie mam rozsądnego, wiarygodnego tłumaczenia :-)) > Po prostu "gapiszon" ;-(

      Usuń